Konsultmentkontakt till Santa Maria

Konsultmentkontakt till Santa Maria

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en stjärna på service och vill arbeta i en kombinerad roll med service och administration? Är du strukturerad, ordningsam och effektiv i ditt arbete? Har du dessutom skinn på näsan och trivs på en arbetsplats med högt i tak? Vi söker dig som är tillgänglig på heltid för omgående start. Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer.

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund Paulig/Santa Maria i Mölndal. Anställningen är på 6 månader, med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-16.15.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Om företaget
Paulig Group är ett internationellt familjeföretag som producerar livsmedel och är känt för sina högklassiga varumärken Santa Maria, Risenta, Gold& Green och Poco Loco. Paulig Group har verksamhet i 13 länder och har sina största marknader i Nordeuropa, Storbritannien, Baltikum och Ryssland.

Santa Maria är det ledande smaksättningsvarumärket på marknaden i Norden. Santa Marias produktkoncept är kryddor, Tex Mex, Thai, India och BBQ – en spännande värld av smakupplevelser från jordens alla hörn.

Tjänsten utgår från företagets moderna lokaler i Mölndal. Här blir du del av ett team på totalt 10 härliga kollegor där arbetet präglas av samarbete, effektivitet och professionalism.


Arbetsuppgifter
I rollen som konsumentkontakt arbetar du självständigt och hanterar ärenden från företagets konsumenter. Du tar emot och hanterar ärenden via telefon, mail och intranät. Flera ärenden kan vara reklamationer, det är därför viktigt att du bemöter kunden på ett professionellt och trevligt sätt. Du registrerar reklamationer och kommer tillsammans med din kollega fram till hur ärenden ska bedömas. Du ansvarar för att alla ärenden hanteras och arbetar löpande för att se till att alla ärenden avslutas med en nöjd kund.

Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service och gärna enklare administration. För att passa i den här tjänsten är du kommunikativ och är duktig på att formulera dig i både tal och skrift, på så väl svenska som engelska. Du har förmåga att lyssna in kundernas behov och gör allt för att göra kunden nöjd.

För att trivas i rollen tror vi att du arbetar strukturerat, effektivt samt att du är prestigelös. Vidare ser vi att det är viktigt att du har skinn på näsan då du hanterar företagets reklamationer.


Övrigt
Tjänsten är visstid 6 månader, med chans till förlängning.
Start: omgående
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!

Kunskap- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024