OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Konsultrepresentant Tycker du om att uppleva nya miljöer? Vill du ha att varierat och spännande arbete? Har du lätt för att sätta dig in i nya situationer? Då är du personen vi söker! Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en flexibel och driven konsult som tycker om att arbeta med människor och service. Vi erbjuder ett arbete som ger yrkeserfarenhet från flera olika branscher och ett brett kontaktnät ute i arbetslivet. Arbetsuppgifter Som konsultrepresentant ute hos ett av våra kundföretag arbetar du i deras växelfunktion. Du kommer att arbeta som första resurskonsult hos kunden vilket vill säga att du är den person som rings in först när kunden har ett behov. Du kommer att fungera som fadder och utbildare för övriga resurskonsulter hos kunden samt besvara frågor om kundens verksamhet. Större delen av din vecka kommer du att arbeta hos en av våra kunder som växletelefonist/konsultrepresentant. Dessutom kommer du även att lära dig växel- och receptionsfunktionerna hos ytterligare på 2-3 kunder där du kommer att fungera som backup. Dina uppdrag inleds alltid med en grundlig utbildning. Kvalifikationer och egenskaper Du som söker skall ha erfarenhet av att arbeta i en växelfunktion och trivas med detta. Du har avklarade gymnasiestudier och erfarenhet från arbete inom service och administration. Som person är du utåtriktad och positiv som har lätt att få kontakt med nya människor. Kunskaper i engelska i tal och skrift samt allmän datavana är ett krav. Vi ser helst att du har erfarenhet av MD 110 och Netwise.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?