OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Vi kan kompetens!
Edge of Talent är ett företag som fokuserar på organisationen dess kompetens och processer. Vi hjälper företag att hitta rätt person både kortsiktigt, långsiktigt och strategiskt. Vi utvärderar och söker rätt kompetens för företags behov oavsett kontraktsform. Vi tillämpar vårt kunnande inom rekryteringsprocesser och search på marknaden även för konsultleveranser. Vi identifierar och matchar rätt kompetens kvalitativt mot uppdrag hos våra kunder.
Edge är både ett partnernätverk och arbetsgivare för talanger inom HR, Rekrytering och IT.
Om rollen
Vi erbjuder dig chansen att skapa, bygga och etablera områden och tjänster i ett litet företag där dina insatser sätter avtryck och formar bolaget. Ditt bidrag och område är din försäljning och kundvård. Du får arbeta med intressanta kunder och på ett företag och marknad i tillväxt. För rätt person erbjuds förmånliga villkor och goda förtjänstmöjligheter.
Vi söker dig med erfarenhet av försäljning av konsulter och tjänster, företrädesvis inom områden som HR eller IT.
Du brinner för att utveckla affär och kundrelationer samt för att hitta bra lösningar för kunden. Du kan uppvisa fina försäljningsresultat och arbetar gärna med kundutveckling och nykundsbearbetning. Du har ett nätverk bland HR- och Inköpschefer i Stockholmsregionen till vilka du gärna fortsätter sälja.
Vi vill att du har en entrepreneuriell inställning och kan arbeta självständigt. Du vill arbeta i ett litet företag och trivs med att forma och styra ditt arbete på egen hand. Du är proffsig i det digitala nätverkandet och du kan såklart sälj som hantverk och delar gärna med dig av dina kunskaper.
Personliga egenskaper som vi gärna ser är ihärdighet och positiv inställning, humor och engagemang.
Ansökan
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Urval sker löpande. Tillträde enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan,
Edge of Talent