Konsultuppdrag - Administratör / Assistent till Elbolag i Stockholm

Konsultuppdrag - Administratör / Assistent till Elbolag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vår kund

Vår kund är en stor aktör inom energisektorn och de behöver nu förstärkning i form av en erfaren administratör / assistent. I rollen kommer du agera assistent åt ett antal enhetschefer. Du kommer som exempel sköta fakturahantering, protokollskrivning och mötesbokningar. Uppdraget startar i november 2021 och planeras fortlöpa i två år.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare arbetat som administratör inom en offentlig verksamhet och är van vid en assisterande roll med ansvarsfulla arbetsuppgifter såsom att dokumentera styrgruppsmöten. För att snabbt blir självgående som konsult är det av vikt att du tidigare skött fakturahantering i affärssystemet Agresso (UBW). Som person är du kommunikativ och serviceinriktad. Du strukturerad och motiveras av att ta stort eget ansvar och ge bästa möjliga service.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Dokumentation
- Fakturahantering
- Mötes- och konferensbokningar
- Protokollskrivning
- Planering av möten och workshops
- Samordning mellan enheter och avdelningar


Skallkrav

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller HR
- 1 års erfarenhet av affärssystemet Agresso
- 3 års erfarenhet som administratör eller assistent




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2021
  • Ansök senast: 26 januari 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024