Konsultuppdrag - Administratör till globalt Modeföretag i Stockholm

Konsultuppdrag - Administratör till globalt Modeföretag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du nyexad administratör eller personalvetare samt jobbat som administratör? Söker du en ny utmaning i en stimulerande och lärorik miljö?
Då har vi uppdraget för dig!

Vår kund

Vår kund är ett globalt modeföretag. Nu utökar de avdelning för rekrytering av IT-personal och erbjuder nu en spännande roll för dig är nyexaminerad administratör eller personalvetare. Hos vår kund blir du en del av ett stort kontor med trevliga kollegor och en god arbetsmiljö.

Planerad start för uppdrag: Början av april
Uppdragets längd: 4 månader

Din profil

Vi söker dig som är ansvarstagande och prestigelös. Du är kommunikativ och är van med en stödjande roll, där samarbete och kommunikation är av stor vikt. Du är strukturerad och engagerad i ditt arbete. Rollen som rekryteringsadministratör hanterar du genom din utbildning och din tidigare erfarenhet av administration hos en större organisation.

Du trivs i en arbetsmiljö med stor serviceanda och du klarar av att hålla många bollar i luften och att arbeta i flera system parallellt. Som person har du lätt att samarbeta och kommunicera med dina kollegor, du ställer upp och hjälper till där det behövs.
Koncernspråket är engelska, så du behöver kunna kommunicera professionellt på engelska i både tal och skrift.

Skallkrav:
- 1-2 års erfarenhet som administratör hos en större organisation
- Kan kommunicera professionellt på engelska i både tal och skrift


Meriterande:
- Utbildad personalvetare
- Tidigare arbetat som rekryteringsassistent
- Tidigare varit delaktig vid rekrytering inom IT




Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2021
  • Ansök senast: 4 september 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024