OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver hjälp ett par dagar / vecka och vi söker en konsult som kan axla rollen som ekonomiassistent och administratör. Om vi trivs tillsammans kan detta leda till en fast anställning.
Välkommen till Skeppsholmen.
Det går bra för oss! Våra kunder och gäster är lyckliga och vårt personalteam är såklart hjältar och det går snabbt framåt.
Vårt fantastiska eventbolag växer så det knakar! Entreprenörer som vi är så söker vi nu dig pigga person med struktur, driv och ett lösningsorienterat sinne som hjälper oss att få ordning på vår administration och struktur.
Du ser till att alla inköp för våra event från våra leverantörer kommer in korrekt i vårt ekonomisystem samt har dialog med våra leverantörer för att följa upp detta.
Du utvecklar vårt bokningssystem Lega Online bl a så att det innehåller varugrupper och artikelnummer och gör eventprojektstrukturflödet smidigare.
Du har löpande dialog med våra eventprojektledare och ser till att bokningssystemet rimmar med vårt ekonomisystem Fortnox så att våra kundfakturor blir korrekta och innehåller alla delar som ska faktureras till kund.
Du sammanställer våra kundfakturor och följer även upp att de betalas i rätt tid.
Din varma humana sida, som du också behöver besitta i denna roll, kommer väl till användning i dialogen med våra kunder, som både är privata och företag kring för dem starka känslomässiga events.
Vårt behov nu är att ha dig med oss 2 dagar per vecka under ca 3 månader, efter dessa tre månader utvärderar vi tillsammans och bestämmer hur den fortsatta resa ska se ut.
Denna roll är en konsulttjänst från Huvudverket.eu Du vår hjälte till Skeppsholmen är antingen vår underkonsult eller anställd hos oss. Det viktigaste är att du är den hjälte vi söker, det andra ordnar sig alltid.
Välkommen!
Vill du veta mer om tjänsten och produkten så kontaktar du Lena Detter rekryterare på 0707-440079, lena.detter@huvudverket.eu
Sök uppdraget via länken här nere.