Konsultuppdrag - Junior assistent till ett spännande bolag i centrala St...

Arbetsbeskrivning

Vi på Delta Consulting har nu ett konsultuppdrag som Junior Assistent till vår kund som har sitt kontor i centrala Stockholm.

Önskad start:
2019-08-01
Längd:
4-månaders med möjlighet till förlängning

Huvudsakliga ansvarområden

I den här positionen som administrativ assistent utför du olika administrativa uppgifter. Den administrativa assistentens uppgifter inkluderar att ge support till cheferna och de anställda, hjälpa till med dagliga administrativa arbetsuppgifter och aktiviteter. Skriv och distribuera e-post och allmänna Ad-hoc-administrationsuppgifter.

Hantera administrativa förfrågningar och frågor från Senior Managers, hantera administrativa förfrågningar och frågor från matematikgruppen, arbeta aktivt nära med matematik- och spelproduktägarteamet med administrativa uppgifter för information om speldata.

Du kommer att vara baserad i Stockholm och kommunicerar med anställda och intressenter i hela företaget på alla våra kontor; Malta, Stockholm, Göteborg, Kiev, Krakow, Gibraltar, USA, Indien. För att lyckas med rollen som administrativ assistent bör du vara driven, ha god kommunikationsförmåga och vara mycket organiserad.

Din profil

Vara en bra lagspelare, samtidigt som man kan arbeta på eget initiativ. Ha god kommunikations- och presentationsförmåga, bra på att bygga relationer, vara självgående i ditt arbete. Bra uppmärksamhet för detaljer, mycket organiserad, ha ett problemlösningstankesätt.

Skallkrav:

- Flytande i engelska i både tal och skrift
- Goda kunskaper av Excel och PowerPoint
- Grundläggande matematiska färdigheter; bekväm med procenttal, grundläggande sannolikheter och statistik.

Meriterande:

- Tidigare erfarenhet av iGaming
- Tidigare arbetat som assistent

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

www.deltaconsulting.se (http://www.deltaconsulting.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 juli 2019

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024