Konsultuppdrag kundreskontramedarbetare till vår kund Anticimex

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 4 000 anställda i 17 länder, låg den sammanlagda omsättningen under 2015 på ca 3,9 miljarder kronor.

Känner du igen dig i beskrivningen av en noggrann och självgående person med god samarbetsförmåga?

Nu söker vi på Experis Finance en ekonomiassistent inom kundreskontra till vår kund Anticimex AB. I rollen som kundreskontramedarbetare kommer du ingå i ett team om fyra personer. Konsultuppdraget är initialt tre månader med eventuell möjlighet till förlängning. Start på uppdraget är snarast och du kommer att arbeta i kundens nya, ljusa lokaler i Marievik, Liljeholmen.

Arbetsuppgifter

Anticimex behöver stärka upp kundreskontran inför byte av ekonomisystem. I rollen som ekonomiassistent arbetar du främst med att skicka ut saldoanalysbrev till kunder, kundkontakter via telefon, boka kundinbetalningar, utbetalningar samt betalningsutredningar.

Vem är du?

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller liknande. Erfarenhet av kundkontakter och kundreskontra är ett krav. Kunskaper i IFS ser vi meriterande. Stämningen i gruppen är jättefin och teamet är väldigt måna om att alla interna och externa kunder skall bemötas på ett korrekt och positivt sätt. Du är därför kommunikativ och serviceinriktad då arbetet innebär många kontakter såväl internt som externt. Vidare söker vi dig som är entusiastisk, har en positiv attityd och som bidrar till en god stämning.

Vad kan vi erbjuda dig?
På Experis Finance får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.



Kontaktuppgifter

Eftersom uppdragsstart är snarast sker urval löpande.
Vid frågor vänligen kontakta konsultchef Jeanette Hagen +46 8 736 28 57,

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 9 mars 2017

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


21 november 2024