Konsultuppdrag som administrativ chef

Konsultuppdrag som administrativ chef

Arbetsbeskrivning

AxÖ Consulting AB har gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen.

Vi arbetar med att förse regionens näringsliv och offentliga sektor med rätt kompetens. Vi vill se våra kunder växa och lyckas och vi vill växa och lyckas med dem. Vi sitter strategiskt placerade i Karlskoga och Örebro, två industristäder med flertalet välkända nationella och internationella bolag.

Är du en trygg och stabil ledare som har förmåga att inspirera och utveckla dina medarbetare? Har du lätt för att omsätta dina kunskaper i praktiken och driva arbetet framåt? Då kan du vara den vi söker till rollen som administrativ chef till vår kund i Örebro län.

Detta är ett konsult- eller Interimsuppdrag som förväntas starta efter årsskiftet och pågå i minst sex månader.

Välkommen med din ansökan!

Arbetsbeskrivning

Som administrativ chef får du en bred roll där du ansvarar för att upprätthålla, driva och utveckla administrativa flöden. Vidare arbetar du med administrativ utveckling och ansvarar för den löpande ekonomihanteringen som bland annat innefattar budgetarbete, bokslut och resultatuppföljning. Tjänsten innefattar även ansvar för frågor som rör verksamhetsplanering, organisation, personal och arbetsmiljö.

Vem söker vi?

Vi tror att du som söker har en utbildning som är relevant för tjänsten samt några års ledarerfarenhet, med fördel i en liknande roll. Vidare har du kunskaper inom ekonomi och HR samt ett intresse för att utveckla administrativa processer.

I rollen som ledare är du trygg och stabil och du leder, motiverar och förser dina kollegor med vad som krävs för att nå gemensamma mål. Vidare är du en prestigelös glädjespridare som skapar god stämningen på arbetsplatsen. Utöver detta tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och säkerställer att det blir utfört i tid. Du har också förmågan att motivera och få med dig dina kollegor för att skapa goda resultat. Din ledarskapsstil kännetecknas därför av en positiv inställning och en öppen attityd.

 Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.

Information och ansökan

Detta är en annons för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Örebro län. Uppdraget förväntas starta efter årsskiftet. Frågor om tjänsten besvaras av Olle Öijen mailadress: olle.oijen@axoconsulting.se alt 079-3373317

Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Flytta till Örebroregionen

Örebroregionen får år efter år topplaceringar när Sveriges bästa logistiklägen rankas. Det blir gärna så när man når 70 procent av landets befolkning inom 30 mil. Som bosatt i Örebroregionen har du nära till butiker, grönområden, fritidsaktiviteter och sjöar oavsett om du bor i villa, radhus eller lägenhet. Kanske är det därför man trivs så bra här? I samband med din flytt till Örebroregionen erbjuder AxÖ Consulting en unik medflyttarservice. Vi hjälper dig och hela din familj att finna rätt sysselsättningar för att ni ska trivas i er nya stad. Kontakta oss så berättar vi mer.





AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök: www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024