Konsultuppdrag som Administratör inom inköpsenheten

Konsultuppdrag som Administratör inom inköpsenheten

Arbetsbeskrivning

Konsultuppdrag som Administratör inom inköpsenheten
Vill du ta nästa steg i karriären och utvecklas i en spännande roll som administratör?  Vill du bli en del av en arbetsplats där de jobbar med något så viktigt som människors hem och där vi vågar testa nya saker? Är du dessutom en fena på administration, tycker om att ha ansvar och gillar ständig utveckling? Då har du ett jobb att söka. Du blir en del av bolagets inköpsenhet som består av upphandlare, inköps- och avtalscontrollers. Uppdraget startar i juni och sträcker sig till september med möjlighet till förlängning.

Vad kan vi erbjuda dig?
Isaksson erbjuder tjänster över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av personal av Sveriges ledande företag inom fastighet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd hos oss kan vi erbjuda dig omväxlande och spännande arbetsplatser hos Sveriges ledande företag inom fastighet, bygg och teknik. Du omfattas av kollektivavtalets anställningsavtal gällande lön, semester, försäkring och pension. För oss är det viktigt att du känner av vår närvaro och stöd under din anställning. På Isaksson brinner vi för våra medarbetares välmående och är ett företag som styrs av våra ledord: Glädje, Engagemang, Kvalitet och Framåtanda.
 
Ditt uppdrag
Som administratör är du det administrativa expertstödet inom inköpsenheten. En stor del av uppdraget innebär att självständigt fungera som support till alla anställda med mycket intern och extern kommunikation, bland annat via inköpsenhetens funktionsbrevlåda. Du ansvarar för inköpsenhetens diarieföring, både löpande och av större projekt. Du gör sekretessbedömningar och utlämnande av handlingar samt annan dokumenthantering i upphandlingsprocessen. Du arbetar också med registervård och innehållet i våra IT-verktyg och Intranät. I rollen ingår även samordning av möten och konferenser, ansvar för agendor och att föra mötesanteckningar.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har jobbat ett par år och har erfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, framåt och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i grupp och tycker om att ta dig an olika arbetsuppgifter. Du förstår vikten av uppföljningsarbete och att ha ett lösningsorienterat förhållningssätt.
Vi önskar även att du har följande erfarenheter och kvalifikationer:  Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning samt tidigare erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete.
Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och är en van administratör.
Du har även erfarenhet av arbete i en koordinerande, kundserviceliknande roll samt erfarenhet av att arbeta med dokumenthantering.
Det är meriterande om du också har arbetat med registratur inom offentlig sektor förut.
I denna roll har du många kontaktytor och det är därför viktigt att du gillar att bygga relationer och är en god kommunikatör.
Som person är du prestigelös och serviceinriktad och tycker om att hjälpa andra.
Du gillar att arbeta utifrån givna ramar och rutiner men kan ställa om mellan olika arbetsuppgifter utan att det stör dig.
Du gillar också ett utredande arbetssätt där du själv behöver söka svar på frågor. Samtidigt är du också strukturerad och noggrann och planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete självständigt.
God svenska och engelska i tal och skrift
B-körkort

Konsult via eget bolaget eller anställd hos Isaksson Rekrytering 
Hos oss kan du välja att ta uppdrag som konsult med eget bolag eller bli direkt anställd hos Isaksson Rekrytering. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd konsult hos oss omfattas du av gällande kollektivavtal och anställningsvillkor gällande lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Våra engagerade konsultchefer finns närvarande under hela uppdragsperioden. För oss är det viktigt att alla våra konsulter känner av vår närvaro och stöd.

Kontaktuppgifter och ansökan
Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Therese Hammarberg 076 309 2000 eller therese@isakssonrekrytering.se. Välkommen med din ansökan på vår hemsida redan idag då vi intervjuar och anställer kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson

Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Besöksadress

Gustavslundsvägen 147
None

Postadress

Gustavslundsvägen 147 1tr
Bromma, 16751

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024