Konsultuppdrag som administratör till Nobeli Business Support!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Är du en person som gillar struktur och ordning och reda? Har du en administrativ fallenhet och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift? Skulle du dessutom beskriva dig som noggrann, engagerad och har förmågan att arbeta självständigt? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Poolia söker nu tre nya stjärnkonsulter för uppdrag hos Nobeli Business Support. Uppdraget förväntas starta 15e augusti och pågå i ca 7 veckor framöver.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Nobeli Business Support utvecklar och säljer service- och supporttjänster inom bland annat områdena Dokumenthantering, Kommunikation och säkerhet samt Lön och personal.

Du kommer ingå i Affärsområdet Dokumenthantering som erbjuder tjänster inom fysisk och digital dokumenthantering, arkivering och digitalisering samt rådgivning, analys, planering och stöd inom dessa områden. Under en period om ca 7 veckor kommer du hjälpa till med diverse administrativa arbetsuppgifter, såsom; dokumenthantering, sortering, arkivering, registrering med mera.

Du kommer att ingå i och samarbeta med ett entusiastiskt team som arbetar professionellt och engagerat för att ge kunder service av högsta kvalitet. Du kommer arbeta kontorstider och endast vardagar.


Utbildning/erfarenhet

För att lyckas på detta uppdrag har du god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom tidigare erfarenhet från administrativt arbete ses detta som meriterande.

Som person tror vi att du är noggrann, strukturerad och analytisk. Du har ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Du har lätt för att samarbeta i team liksom självgående och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Nobeli Business Support kompletterar och effektiviserar våra kunders verksamheter och fungerar som ett stöd till företag som vill koncentrera sig på sin kärnverksamhet. Vi leverera tjänster inom Doku-menthantering, Lön & Personal, Patent, Säkerhet, Telefoni och Spedition. Nobeli Business Support finns i Karlskoga, Linköping, Jönköping och Örebro. Vi följer våra kunder och levererar tjänster där de är, det kan vara lokalt, regionalt samt nationellt. I vissa fall även utomlands. Vi har cirka 140 medarbe-tare och omsätter årligen ungefär160 MSEK. Företaget bildades 1999 i den dåvarande Celcius-koncernen (tidigare Bofors AB) och ägs av Saab Dynamics AB (66%) och BAE Systems Bofors AB (34%).

Affärsområde Dokumenthantering erbjuder tjänster inom fysisk och digital dokumenthantering, arkive-ring och digitalisering. Vi arbetar även med rådgivning, analys, planering och stöd inom dessa områden.

Vår kunds hemsida

http://www.nobeli.se/

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB Örebro
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 25 juli 2016

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024