OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Luda.Farm i Göteborg söker vi en Business Support
Uppdraget startar omgående och pågår ca tre månader. Vi söker dig som har erfarenhet av teknisk support och vill leverera service i världsklass. Du kommer hjälpa Luda.Farms återförsäljare och distributörer med orderhantering och support. Sök jobbet idag då start är så snart som möjligt!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Ett företag som förser lantbrukare världen över med nyskapande produkter och tjänster vilket gör det dagliga arbetet lättare, säkrare och mer effektivt. I juni 2017 lanserade företaget my.luda.farm en modulbaserad plattform som kunden kopplar en rad olika kameror och sensorer till. Dessa gör att lantbrukaren kan se information i realtid, ta fullständig kontroll över vad som händer på gården och får möjlighet till lugn och ro.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• Hantera kundorder och avrop från både återförsäljare och distributörer
• Agera kundtjänst och support för våra tekniska produkter
• Övervaka lagerstatus och leverantörstider i vårt system
• Hantera övrig administration som reklamation, inköp och IT
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på dagtid och du supportar tekniska produkter med uppkoppling, trådlös utrustning, IP-kameror, hemautomation och appar. Som en naturlig del av vår relationsbaserade tillväxt har alla på företaget ett ansvar som "Customer Success Managers".
Dagligen arbetar du nära tillsammans med vår VD, produktutvecklare, IT-utvecklare, säljare, marknadskoordinator, support och administration. Du kommer att sitta i våra fina lokaler i Krokslätt (Mölndal) och vi är ett litet och sammansvetsats team som upplevs familjärt.
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår klient. Givetvis omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och våra andra förmåner.
VEM ÄR DU?
Vi tror att du har erfarenhet av att arbeta med kundtjänst eller support av teknisk karaktär. Den tekniska delen kan bestå av frågor gällande nätverk, IT, kamera och felsökning.
Du trivs med att jobba självständigt och agera spindel i nätet.
Som person är du strukturerad, driven och prestigelös. Det krävs därför att du hela tiden ska sträva efter den bästa lösningen. Rollen är bred och kräver därför att du kan hantera många olika situationer och arbetsuppgifter. Dina kontaktytor är också många och du måste vara en mycket god kommunikatör. Arbetet innebär kontakt med utländska kunder och samarbetspartnerns, därför är det viktigt att du talar och skriver engelska.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07