Konsultuppdrag som ekonom i centrala Örebro

Konsultuppdrag som ekonom i centrala Örebro

Arbetsbeskrivning

AxÖ Consulting AB har mer än 50 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen.

Vi arbetar med att förse regionens näringsliv och offentliga sektor med rätt kompetens. Vi vill se våra kunder växa och lyckas och vi vill växa och lyckas med dem. Vi sitter strategiskt placerade i Karlskoga och Örebro, två industristäder med flertalet välkända nationella och internationella bolag.

För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i centrala Örebro söker vi nu en ekonom med tidigare erfarenhet inom området. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå i upp till sex månader. 

Om uppdraget

Hos vår kund kommer du att arbeta med ekonomi och administration i Visma Business och i Microsoft Office miljö. 

Arbetsuppgifter:

- Löpande bokföring
- Löneadministration
- Rapportering av nyckeltal
- Administration kring skatter, frakt och tull 
- Ekonomisk konsultation till företagets ledare

I rollen kommer du att samarbeta med företagets ekonomiassistent och rapportera till företagets VD.

Din bakgrund

Vi söker dig med ekonomisk utbildning samt tidigare arbetslivserfarenhet inom området. Du är noggrann och effektiv samt en lagspelare som ställer upp för dina kollegor. Du hanterar svenska och engelska i tal och skrift samt rör dig obehindrat i Microsoft Office miljö. Det är meriterande om du tidigare arbetat i Visma Business. 

Information och ansökan

Detta är en annons för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget kommer vara placerat i Örebro. I detta uppdrag kan du agera underkonsult åt AxÖ Consulting. Frågor om tjänsten besvaras av Angelica.maenpaa@axoconsulting.se

Observera den korta ansökningstiden. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök: www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


31 oktober 2024

Ekonomiassistent

31 oktober 2024

31 oktober 2024