OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag hos en av våra kunder i Örebroregionen söker AxÖ Consulting en ekonomiadministratör.
Detta är en tjänst för dig som söker ett deltidsjobb eller extrajobb vid sidan av dina studier. Tjänsten avser 50% med flexibla arbetstider och möjlighet att då och då kunna arbeta hemifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter
Som ekonomiadministratör kommer du att arbeta i vår kunds fakturahanteringssystem för att kontera fakturor.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett intresse för ekonomi och som letar efter ett deltidsjobb. För att lyckas i rollen har du grundläggande kunskaper i ekonomi, alternativt studerar du ekonomi och vill lära dig mer inom området. Vi ser även att du har en god kännedom om Excel.
Som person är du ambitiös, noggrann och ansvarstagande. Vidare är du en person med hög arbetsmoral som gärna jobbar med rutinmässiga arbetsuppgifter.
Information om ansökan
Detta är ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Örebroregionen. Uppdraget förväntas starta i mitten av februari och avser 50%. Initialt kommer uppdraget att pågå under tre månader, men det kan komma att förlängas över sommaren och hösten.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök därför redan idag. Frågor om tjänsten besvaras av vår konsultansvariga på mailadress: Angelica. Maenpaa@axoconsulting.se
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök: www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42