OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Isaksson Rekrytering Bemanning söker en Kundcentermedarbetare till sin egen konsultverksamhet med placering i Stockholm. Du kommer bli anställd hos Isaksson Rekrytering Bemanning och uthyrd till vår kund i Stockholm. Vi söker dig med tidigare erfarenheter av kundtjänst och växel och som brinner för kommunikation. Uppdraget sträcker sig 6 månader.
Vi erbjuder
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd konsult hos oss omfattas du av gällande kollektivavtal och dessa aktuella villkor gällande t.ex. lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Vi erbjuder dig chansen att arbeta hos våra kunder, stora välkända företag i bygg och fastighetsbranscherna. Som en hjälp att lyckas i dina uppdrag hos oss har du en mycket engagerad konsultchef som alltid agerar stöd och bollplank. Isaksson Rekrytering Bemanning har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi bemannar och rekryterar över hela Sverige.
Kundens beskrivning av rollen
Bidra till att skapa kundservice i världsklass genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning av kundärenden inkomna via telefon, e-post, fastighetssystem, befintliga och eventuellt kommande digitala kanaler samt även kunna bemanna receptionen. I huvudsak stödja förvaltningens funktioner med service till våra hyresgäster. I huvudsak sker arbetet via telefon och mejl idag. Och efter introduktionen på ca 4 veckor förväntas de personliga målen uppfyllas för att bidra till verksamhetens övergripande mål. Våra inringare har vid kontakt med oss möjlighet att bedöma upplevt bemötande men även kompetens, lösningsgrad och väntetid när de ringer in. Samtal förekommer dagligen där missnöjeshanteringen behöver kunna hanteras på ett professionellt sätt.
Arbetsuppgifter: Kundtjänst i reception och växel
Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler.
Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt.
Samarbete med övriga funktioner inom företaget.
Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet.
Kvalifikationer
Vi söker dig med minst godkänd gymnasieutbildning samt mer än fem års erfarenhet av service via kundtjänst/växel/ kommunikation och reception. God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i Svenska i både tal och skrift. Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen är det meriterande så som fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är positiv, professionell, serviceinriktad, stresstålig och prestigelös samt agerar självständigt inom din yrkesroll. Du är en lagspelare, trygg i dig själv och har lätt att lära. Du är med andra ord kundorienterad och trivs med att hantera många ärenden samtidigt.
Ansökan
Intervjuer och urval sker löpande, så skicka gärna in Din ansökan så snart som möjligt på vår hemsida. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig konsultchef Therese Hammarberg 076-309 20 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson
Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821