OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund söker nu en Kundtjänstmedarbetare med placering i Jönköping under nio månader. Tjänsten innebär orderläggning av maskiner, tillbehör och reservdelar samt allmän support till företagets kunder. Tjänsten innebär även viss support till interna funktioner när det gäller; lagerhantering, inrapportering av gods, logistik samt leveransbesked. Som del av kundtjänstavdelningen är du till stor del företagets ansikte utåt - du arbetar tillsammans med dina kollegor med att via telefon och mail ge våra kunder bästa möjliga support.
Vi söker en person som är lyhörd, flexibel, serviceinriktad och har en förmåga att möta kundernas olika behov. Du trivs med att ta eget ansvar, är duktig på att prioritera samt är lösningsorienterad. Har du tekniskt intresse/erfarenhet så är det meriterande.
Arbetstid:
40 timmar per vecka, måndag till fredag (07:30 - 16:30).
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning.
Tidigare arbetslivserfarenhet inom serviceyrket, gärna kundservice.
God datorvana.
Goda kunskaper i MS Office.
Telefonvana. Du ska vara bra på att samarbeta, vara strukturerad samt ha förmågan att kunna prioritera väl.
Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Tekniskt intresse / Erfarenhet är meriterande.
Personliga egenskaper:
Driven och kreativ.
Lösningsorienterad och en genuin känsla för service. Du ska vara bra på att samarbeta, vara strukturerad samt ha förmågan att kunna prioritera väl
Ett gott ordningssinne och noggrann.
God förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer.
Ansvarstagande.
Verkar detta stämma in på dig så tveka inte att söka rollen på en gång
Kontaktpersoner på detta företaget
Executive Rekryteringskonsult Anders Roman
036-7701512