Konsultuppdrag som Redovisningsassistent

Konsultuppdrag som Redovisningsassistent

Arbetsbeskrivning

AxÖ Consulting AB har gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen.

Vi arbetar med att förse regionens näringsliv och offentliga sektor med rätt kompetens. Vi vill se våra kunder växa och lyckas och vi vill växa och lyckas med dem. Vi sitter strategiskt placerade i Karlskoga och Örebro, två industristäder med flertalet välkända nationella och internationella bolag.

På uppdrag av kund söker AxÖ Consulting en redovisningsassistent med start omgående. Som redovisningsassistent erbjuds du en spännande möjlighet hos en kund där kulturen präglas av en familjär stämning med positiv och stöttande atmosfär. Förutom att du är noggrann och serviceinriktad hoppas vi även att du är engagerad och känner ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Bokföring
- Skatter och moms
- Löpande redovisning
- Avstämningar och kontroller
- Kundreskontra
- In- och utbetalningar
- Löneadministration

Vem söker vi?

Vi ser att du som söker har några års erfarenhet inom ekonomi, förslagsvis i rollen som fastighetsekonom. Vi tror även att du har en ekonomisk utbildning, gärna inom fastighetsekonomi. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Som person är du noggrann, serviceinriktad och positiv. Du är inte rädd att hugga i där det behövs och har en god samarbetsförmåga. Du driver gärna dina arbetsuppgifter självständigt men ser också samarbete med kollegor som en viktig del av vardagen. Som redovisningsassistent har du mycket kontakt både internt och externt, varför en god kommunikationsförmåga efterfrågas.

Information och ansökan

Detta är en annons för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Karlskoga. Uppdraget förväntas starta under hösten 2020. Frågor om tjänsten besvaras av vår konsultansvariga på mailadress: Angelica.Maenpaa@axoconsulting.se

Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Flytta till Örebroregionen

Örebroregionen får år efter år topplaceringar när Sveriges bästa logistiklägen rankas. Det blir gärna så när man når 70 procent av landets befolkning inom 30 mil. Som bosatt i Örebroregionen har du nära till butiker, grönområden, fritidsaktiviteter och sjöar oavsett om du bor i villa, radhus eller lägenhet. Kanske är det därför man trivs så bra här? I samband med din flytt till Örebroregionen erbjuder AxÖ Consulting en unik medflyttarservice. Vi hjälper dig och hela din familj att finna rätt sysselsättningar för att ni ska trivas i er nya stad. Kontakta oss så berättar vi mer.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök: www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2020
  • Ansök senast: 8 november 2020

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Ekonomi-/redovisningsassistent

Ekonomi-/redovisningsassistent

17 december 2024

Junior redovisningsekonom

11 december 2024