OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lundin & Boström jobbar med rekrytering, uthyrning av resurskonsulter och HR-projekt åt företag i olika branscher. Lundin & Boströms kärnvärden är Närhet, Engagemang och Kvalitet. De beskriver vad vi står för och hur vi jobbar. Vi är en expanderande arbetsgivare som värnar om nära relationer med såväl våra medarbetare som våra kunder. Vår huvudsakliga marknad är Dalarna med omnejd, men vi har också genomfört uppdrag på andra platser i landet och världen. Lundin & Boström fick utmärkelsen Årets Nyföretagare 2011.
Intressant uppdrag för den nyfikne, kundfokuserade som tycker om att ge service med kvalitet!
Tjänsten
Falu Energi & Vattens ansvar inom verksamheten för vatten är geografiskt mycket utbrett och omfattar både landsbygd och stad. Du kommer vara en viktig del för en hållbar samhällsbyggnad och bidrar till att vi har 100 % nöjda kunder - idag och imorgon. Sverige ska ha friskt dricksvatten, rena sjöar och tillgång till långsiktigt hållbara vattentjänster.
Främsta fokus för VA handläggaren är våra kunder. Du kommer vara den första kontakten till befintliga och blivande kunder, både privata och företag. Att svara på kundens frågor när det gäller anslutningsfrågor och avgiftsfrågor samt ta ärenden som kommer in i vårt ärendehanteringssystem Sweet. Vi kommer också att arbeta mer proaktivt med riktade kampanjer och information, där kommer du vara en viktig spelare.
Arbetet kommer vara varierande och omväxlande med stor utvecklingspotential. Tjänsten är ny hos Falu Energi & Vatten därför kommer du få vara högst delaktig i att utforma tjänsten.
Du blir anställd av Lundin & Boström och uthyrd till Falu Energi & Vatten, ambitionen är att uppdraget övergår till anställning hos FEV. Dagtid och heltid. Placeringsort Falun. Uppdraget startar så snart som möjligt.
Din bakgrund och profil
Vi söker dig som är självgående, ansvarsfull, noggrann och strukturerad. Du behöver vara positiv, kommunikativ och tydlig. Lätt för att lära dig nya saker och vara bekväm med att skapa nya kontakter och använda dessa för att komma vidare i de svårare utredningsfrågorna. Vidare behöver du såklart vara lösningsorienterad och kundfokuserad.
Du har tidigare arbetat med någon form av kundkontakt, där du varit del av lösningen för kunden. Kanske har du arbetat i kundtjänst med att hantera felsökning, reklamationer eller liknande. Eller så har du arbetat som kommunikatör eller utredare.
Har du erfarenhet av eller intresse för miljöarbete, väg- och vattenbyggnad, samhällsbyggnad, byggprocesser eller motsvarande så är det en fördel. Har du dessutom kunskap om lagar att följa inom branschen är det ett stort plus!
Men det viktigaste är inte den direkta erfarenheten utan personligheten, viljan och att du lockas av det du just läst!
Du kommunicerar flytande på svenska i tal och skrift.
B-körkort
Ansökan och kontaktperson
Vi samarbetar med Lundin& Boström HR AB i denna rekrytering. Ansökan tas endast emot på vår hemsida www.lundinbostrom.se, och hanteras löpande så ansök så snart som möjligt!
Vid frågor kontakta konsultchef Ida Ryentorp 070- 360 71 90 ida.ryentorp@lundinbostrom.se eller
rekryteringskonsult Maria Lindström 0243- 22 66 92 maria.lindstrom@lundinbostrom.se