OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett spännande och utmanande jobb i sommar? Orkla söker nu en sommarvikarie till sin Konsumentkontaktavdelning. Du kommer att vara en viktig länk mellan konsumenterna och Orkla, och få möjlighet att hantera en mängd olika ärenden inom Orklas olika varumärken
Om tjänsten
Som sommarvikarie förväntas du arbeta mellan 15 juni och 15 augusti, med möjlighet att börja tidigare för upplärning men mellan 1 juli och mitten av augusti kommer du att arbeta heltid. I denna roll kommer du att ha flextid, med telefontid mellan 9-11, och möjlighet att jobba hemifrån cirka 2 dagar i veckan däremot kommer du att få upplärning på kontoret. I rollen som Konsumentkontakt mottar du flera ärenden per dag, huvudsakligen per telefon, Facebook och e-post. Du kommer att hantera reklamationer, skador och frågor om allt från veganska produkter till pizza och kex. Du kommer även att svara på frågor om hur man tillagar produkter och vart man kan hitta dem, men oroa dig inte det finns bra system som hjälper dig besvara frågorna.
I din roll som Konsumentkontakt kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Hantera reklamationer och andra ärenden för flera av Orklas varumärken på svenska och engelska.
- Kommunicera med konsumenter via olika kanaler såsom e-post, telefon och sociala medier.
- Fungera som länken mellan konsumenten och alla avdelningar inom Orkla.
- Ge adekvata rekommendationer och råd på Orklas vägnar.
- Registrera alla konsumentärenden i Dynamics CRM-systemet.
- Arbeta i sociala medier och svara på frågor.
Tjänsten som Konsumentkontakt är ett sommarvikariat med start i juni fram till mitten av augusti.
Om dig
Vi söker dig som har en avklarad gymnasieutbildning, god skriftlig förmåga samt mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete. Vi ser att du är van att arbeta i sociala medier samt talar flytande svenska och goda kunskaper i engelska. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft Office och det är meriterande om du även har erfarenhet av CRM-system.
Vidare ser vi att du är självgående och trivs att arbeta i en miljö med högt tempo. Då du kommer i denna roll att kommunicera med olika typer av människor dagligen ser vi att du har en positiv attityd och är service-minded.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Orkla Foods
Orkla Foods är en nordisk livsmedelskoncern som producerar och marknadsför mat- och dryckesvaror under flera olika varumärken. Företaget är verksamt i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Baltikum och Polen och har en bred produktportfölj som inkluderar allt från färdigmat och snacks till konserver och såser. Orkla Foods har en stark närvaro på marknaden och fokuserar på att erbjuda kvalitetsprodukter till konsumenter i hela Norden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström, maja.nystrom@adecco.se .
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Konsumtkontakt, Service, Kundsupport, Orkla, Orkla Foods, Adecco, Solna, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147