OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
1 plats. Cale Access AB är ett internationellt verksamt bolag, som utvecklar och säljer egna produkter i över 40 länder. Cale Access AB med varumärkena CALE och TICFAK är en av de världsledande leverantörerna av avancerade och flexibla utrustningar och system för upptagning och administrering av avgifter inom parkeringsanläggningar och kollektivtrafik. Cale Access AB har huvudkontor i Solna samt dotterbolag i Storbritannien, Kanada, Tyskland och Norge. Omsättningen för Cale-gruppen är ca 300 miljoner och vi har ca 100 anställda. Till vårt kontor i Solna söker vi en KONTOKORTADMINISTRATÖR/1st LINE KUNDSUPPORT. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Vara första kontakt i telefon och för besökande kunder. - Behandla och registrera kundärende, både av administrativ - och teknisk karaktär. - Hantering av databaser och filer i olika format och miljö. - Registrering, problemlösning och administrering är en del av vardagen. Vi värdesätter att ge ett trevligt, korrekt och professionellt bemötande av kunder. Din profil: - Det är viktigt att du är serviceinriktad, lösningsfokuserad och drivande. - Som person är du noggrann, stresstålig och positiv. - God datavana, gärna erfarenhet av SQL och förståelse för -datakommunikation. - Trivs att arbeta i team. - Mycket goda kunskaper i engelska samt god förståelse för danska och norska. - Några års arbetslivserfarenhet. - Meriterande om du har eftergymnasial utbildning. Du är teknisk tänkande och du vill jobba med support.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Sundén