OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Albatross Personlig Assistans AB är ett privat assistansföretag i Lund med 26 brukare och ca 160 anställda. Vi strävar efter att vara det personliga, familjära företaget med hög serviceanda och god tillgänglighet. Vår grundidé är att varenda brukare, assistent och anhörig tillåts ta plats och har rätt till ett proffsigt, engagerat, individuellt bemötande.
Vi söker som dig vill ha ett stimulerande och utmanande arbete. Du ska vara ansvarskännande, ha ett stort engagemang, lugn och harmonisk och kunna ta egna initiativ samt vara flexibel. Är viktigt att du är positiv och stresstålig. Social kompetens och hög servicekänsla är viktiga egenskaper. Vi vill att du har goda kunskaper inom Word och excel. Har du erfarenhet av Tidvis är det ett plus. Körkort och tillgång till bil är önskvärt.
I arbetsuppgifterna ingår administration inom personlig assistans, löneberedning, sjukvakanser, arkivering, boka intervjuer och utbildning, referenstagning, förberedelser inför möten, delaktig i möten och genomförandeplan, fakturering, jourer på helgen mm.
Du ska bistå och avlasta kontoret med de arbetsuppgifter som ingår inom administrationen/personalhantering och måste kunna hantera många bollar i luften samtidigt.
Det är meriterande med kunskaper inom LSS och erfarenhet inom liknande arbete. Tjänsten är på ca 70-90% och arbetstiderna är främst dagtid men kan bli möten på kvällstid. Det ingår jourtid var 3:e till 4:e vecka och röda dagar. Vi tillämpar provanställning på 6 månader. Tillträde under våren eller enligt överenskommelse.