Kontorarbetare/Office assistent

Arbetsbeskrivning

Aimen AB söker en administratör för arbete med bland annat schemaläggning, diarieföring, personal och aktivitetsplanering, organisera möten,fakturering, boka resor och serva våra kunder både på telefon och i kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter eller som personlig assistent då arbetsuppgifterna rör kunder den kretsen. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klient och brukare med liknande språkbakgrund. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.


Aimen AB is looking for an administrator to work with, among other things, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, diary keeping, organizing meetings, booking trips and serving our customers both on the phone and in the office.
You should have worked with similar duties or as a personal assistant as the duties concern customers in that circle. Meritorious if you can speak Kurdish, Persian or Arabic as we are often in contact with clients and users with a similar language background. The employment is full-time. You are welcome to send your application to our email below.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AIMEN AB KARLSTAD
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2023
  • Ansök senast: 23 december 2023

Postadress

Basungatan 16 A
KARLSTAD, 65631

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024