Kontorassistent till Aritco Lift AB

Kontorassistent till Aritco Lift AB

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och gillar att vara spindeln i nätet? Trivs du dessutom på en arbetsplats med stor gemenskap och härlig kultur? Då kan denna tjänst som kontorsassistent vara någonting för dig! Startdatum är redan 10 augusti - så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Nu söker Aritco Lift en kontorsassistent under en kortare period till deras kontor i Järfälla. Aritco tillverkar hissar till privat bruk samt för offentligt bruk över hela värden. Aritco som arbetsplats erbjuder en stark gemenskap och trevliga kollegor som prioriterar samarbete högt. I denna roll kommer du ansvara för att kontoret ser trevligt ut samt administrativa uppgifter kopplat till dokumenthantering. Arbetsuppgifterna kan variera utifrån vad som behövs på kontoret.

Detta är ett konsultuppdrag med start 10 augusti som pågår till 1 september.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Se till att kontoret och köket ser snyggt och trevligt ut.
* Ansvara för växeln.
* Inköp av kontorsmaterial vid behov.
* Ansvara för utskrift av produktdokumentation.
* Samt andra till tjänsten relaterade uppgifter.


VI SÖKER DIG SOM
- Är tillgänglig för ett kortare uppdrag mellan 10 augusti och 1 september.
- Tidigare erfarenhet från servicerelaterat yrke.
- Flytande i tal och skrift i svenska, samt goda kunskaper i engelska, då du kommer använda dig av dessa språk i ditt arbete.
- Innehar grundläggande datakunskaper.

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet från en liknande roll som denna.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Driven

I denna roll kommer du till stor del arbeta självständigt vilket ställer krav på att kunna arbeta självgående och att du är driven att lära dig nya saker. Utöver detta söker vi dig som vet hur man ger bästa möjliga service och som gillar att hålla ordning och reda.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kommer tillsättas så fort vi hittat rätt kandidat. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 augusti 2023
  • Ansök senast: 4 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

4 oktober 2024