OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du administratör på jakt efter nya utmaningar?Trivs du med att arbeta med en kombination av reception/ekonomi/administration?För en årslångt föräldravikariat hos en av våra kunder söker vi nu efter kontorets allt-i-allo. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta i företagets reception med att ta emot besökare och svara i telefon.Du kommer också att hjälpa till på företagets leverantörsreskontra, samt sköta markservicen på kontoret med lättare inköp och allt annat som kan behövas. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Vidare måste du också ha minst ett års erfarenhet av att arbeta med registrering och kontering av leverantörsfakturor. Du kommer att många interna och externa kontakter inom företaget, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få möjlighet att få ett varierande och omväxlande arbete.Företaget är i en mycket expansiv fas och är beläget i mycket fina lokaler centralt vid Alviks Strand. Tjänsten är ett konsultuppdrag under tre månader och övergår därefter till ett fast vikariat hos kunden. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00