OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Platsannons
Administration, ekonomi, planering.
Snickeriservice AB har fått i uppgift från en bygghandel i Ljungby-regionen att rekrytera en person som skall ansvara för företagets administration i kombination med materiallogistik.
Företaget sysselsätter i dag 9 personer och har varit verksamt i branschen under lång tid med en kontinuerlig expansion inom byggmaterialhandel.
Vår målsättning är att bli effektivare genom att jobba med hög leveranssäkerhet och kvalité därför behöver vi förstärkning inom området administration och planering/logistik.
Ditt ansvarsområde blir inom följande:
.Fakturering och inbetalningar.
.Bokföring
.Lönehantering
.Hantering av leverantörsfakturor.
.Uppdatering av prislistor, artikelregister, prismärkning m.m.
.Bevaka/planera leveranser och transporter till och från företaget.
.Behjälplig med kassaförsäljning.
.Svara i telefon och hjälpa kunder med servicefrågor.
Du har erfarenhet av följande:
.Planering/materiallogistik.
.Bokföring och fakturahantering.
.Hantering av artikelregister, prislistor m.m.
.Att jobba med kundservice.
.Utbildning och erfarenhet i datasystem Pyramid.
Skicka din ansökan till:
Snickeriservice AB
Torsgatan 5
340 15 Vittaryd