Kontorist

Kontorist

Arbetsbeskrivning

Brunnsviken Service AB är det personliga bemanning- och rekryteringsföretaget där kommunikation och relationsbyggande är viktiga hörnstenar.


Vi söker nu en kontorist som vill vara en del av vårt team. I denna roll kommer du att arbeta med diverse kontorsuppgifter inom personaluthyrning så som att ta emot telefonsamtal, svara på mejl från kunder, ta emot bokningar och schemaläggning.
Vi tror att du är en person med god serviceförmåga och klarar av att hålla många bollar i luften samtidigt. Vi jobbar en hel del inom Officepaketet och därför bör du ha kunskap inom detta. Meriterande är också om du har lätt att lära dig olika system. För att kunna kommunicera på arbetsplatsen och med våra kunder är goda kunskaper i svenska i tal och skrift ett krav.
Tjänsten avser deltid med förväntad start i augusti.


På Brunnsviken Service AB ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling


Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan idag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brunnsviken Service AB Solna
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 19 juni 2022

Postadress

Gustav III:s Boulevard 34
Solna, 16973

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024