OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TvättService i Helsingborg söker en Kontorist/Administratör med en bredd erfarenhet inom kontorsarbete, en person som vill axla rollen som spindeln i nätet, med stor drivkraft och som får saker och ting gjorda.
Det är en varierande roll som kräver att du bland annat är organiserad, strukturerad och initiativtagande individ som är självgående och lösningsorienterad med en hög grad problemlösningsförmåga.
Det krävs att du är social och har förmågan att jobba i lag. Vilket medför till att vi blir en vältrimmad servicekedja.
Arbetsuppgifter
Hantera inkommande samtal och mejl från kunder, boka möten
Reklamations- och avvikelsehantering
Orderhantering och uppföljning
Registrera kunder i CRM system
Tur utskrift för produktion och leverans
Hantera leverans, service, faktura och avtalsrelaterade frågor
Dokumentera, förbereda och handlägga ärenden, ta fram information ur databaser, och sammanställa material och delta i utredningar, sammanfatta rapporter
Assistera med information till upphandlingar, certifieringar, med mera.
Administration kring fakturor och ordrar, inköp, kund-, konferens-, och resebokningar.
Upprätta dokument
Ansökan
Meriterande med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, kundkontakt och behärskar Microsoft Office.
Välkommen att registrera din ansökan med ett CV och personligt brev till info@tvattservice.se
Har du frågor gällande tjänsten, kontakta oss på 042-121300.