OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med att dagligen träffa människor och jobba i en liten organisation, är du serviceinriktad och brinner för struktur och ordning?
Passar det dig att arbeta halvtid? Då kan detta vara en tjänst för dig.
Arbetsbeskrivning
I din roll som kanslist kommer du att ha ett varierande jobb med många olika arbetsuppgifter. Du kommer att bemanna vårt kontor på vardagar mellan 08-12.00 där kommer du att möta och välkomna våra medlemmar, hyresgäster och entreprenörer. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att hantera
· fysiskt och digitalt nyckelsystem
· felanmälningar
· inkommande och utgående post
· kontraktsskrivning till förråd och gästlägenheter
· administrera olika typer av avtal och dokument
· information på vår hemsida och utskick till medlemmar
du kommer också att vara fastighetschefen behjälplig med att ta fram olika underlag för styrelsemöten och dokumentering samt att utföra olika typer av arbeten som kan förekomma i en liten förvaltningsorganisation.
Du kommer att ha ett nära samarbete med kollegorna på förvaltningsenheten, hyresgäster och medlemmar samt med entreprenörer och myndigheter. Eftersom arbetet innebär interna och externa kontakter är det viktigt att du är tydlig, både i tal och skrift samt är kommunikativ och har social förmåga
Omfattning: 20 h/veckan, mån-fre
Plats: Kontor på Drakenbergsgatan 4 /Södermalm
Start : Omgående, fast anställning som inleds med 6 månaders provanställning
Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att möta människor, du har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och van vid att arbeta med dator och erfarenhet av bl.a word och exel. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att ha varit verksam i en brf styrelse eller har tidigare erfarenhet från fastighetsrelaterade arbeten.
Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper som att du är flexibel, serviceinriktad, lösningsorienterad samt har förmåga att både samarbeta och arbeta självständigt. Du är stresstålig och har förmåga att prioritera och att organisera ditt arbete.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Sista ansökningsdag: 2024-02-21
Ansökan mailas till fastighetschefen@brfdraken12.se
Om Brf Draken 12
Bostadsrättsföreningen Draken 12 bildades 2002 och består av 300 lägenheter, ett antal kommersiella lokaler och kontor. Fastigheten byggdes 1967 och förvaltas sedan fyra år tillbaks av egen anställd personal och inhyrda entreprenörer. Vi ligger centralt beläget i närheten av Hornstull med goda kommunikationsmöjligheter och närhet till vackra grön- och parkområden vid tantolunden.