OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker dig som är allround-kontorist och riktigt duktig IT-användare framförallt av MS-Office, till vår kund inom offentlig sektor.Platsen är ett mammavik som sträcker sig mellan slutet av juni i år till slutet av februari 2008.Du har mycket goda kunskaper i MS Office; Word, Excel och Outlook med dokumenterad erfarenhet av tillverkning av mallar och formulär i Word samt erfarenhet av ekonomiarbete, gärna budgetarbete.Det är meriterande om du har erfarenhet från ekonomisystemet Agresso.Du kommer att arbeta som blankettadministratör, med helpdesk/telefonsupport runt MS-Office och tillverka formulär och mallar i Word samt utföra en del budgetarbete i Excel och enklare ekonomiuppgifter.Du kommer också att ansvara för katalogstrukturen där mallarna ligger.Kravprofil - MS-Office; Word, Excel och Outlook - Dokumenterad erfarenhet av tillverkning av mallar och formulär i Word - Erfarenhet av ekonomiarbete (gärna budgetarbete) - Erfarenhet av Agresso är meriterande - Ansvarsfull - Stort ordnings- och siffersinne - Serviceinriktad, initiativrik och stresstålig Din ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.