OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
För uthyrning till kund på ett uppdrag på 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning söker vi nu en ordningsam kontorist på deltid!
Arbetsbeskrivning
Vår kund behöver förstärkning 1 -2 dagar i veckan med föjande arbetsuppgifter:
- Registrera uppgifter i Excel
- Stämma av föjlesedlar mot fakturor
- Stämma av avtalade priser mot fakturerade priser
- Övriga kontorsgöromål.
Din profil
För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann, ha god datavana och vara bra på att samarbeta. Du kommer att ha ett tätt samarbete med företagets platschef som fördear arbetet.
Vi ser helst att du har viss erfarenhet från liknade arbetsuppgifter. Samt att du arbetar väl i Officepaketet.
Tillträde för denna tjänst är omgående och uppdraget beräknas pågå till 6 månader och efter det finns det finns goda chanser till förlängning för rätt person! Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna din ansökan omgående.
Om företaget
Detta är ett bemanningsuppdrag, du kommer alltså att vara anställd av Kontorsbemanning och uthyrd till kund. Arbetsplatsen är belägen i Partille.
Låter detta spännande? Beskriv vad som gör dig motiverad till att driva denna spännande tjänst!
.