OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office management söker för kunds räkning en receptionist. Kunden är aktör på förvaltningsmarknaden och har sitt huvudkontor i Stockholm.
Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig! I rollen som receptionist är du ansiktet utåt hos vår kund och kommer då att ha övergripande ansvar över reception.
Vi söker en person som
- Är flexibel
- Har en positiv och lösningsorienterad syn
- Kan kommunicera obehindrat på Svenska och behärskar Engelska
- Gärna tidigare erfarenhet av arbete inom service, butik, reception eller enklare administration
Om oss
Du kommer bli anställd av Office management men jobba hos kund och vi ser till att våra värdegrunder genomsyras i hela processen. Företaget är beläget i centrala Stockholm har har bedrivit verksamhet sedan 1998 inom IT och dataprogrammering
Arbetsuppgifter
Besökshantering - Ansiktet utåt, ta emot besökare och hänvisa vid behov
Hantering av ärendehanteringssystem Summera
Behjälplig med att beställa taxi till besökare
Passerkortshantering och administration
Utfärda parkeringstillstånd
Se till att det är snyggt och rent i entrén.
Säkerställa konferensen - Sköta bokningar, ser till att det är rent och snyggt i
konferensrummen, fylla på vattenkannor/ta bort muggar etc.
Övrigt önskemål
Möjlighet att hyra in personal till event
Teknisk support till hörsal/konferensrum/gästmatsalar
Konferenssystem/bokningssystem
Övrigt
Start omgående eller enligt överenskommelse
Heltid 100%
Kontorstider 08:00-17:00
Plats: Ursvik, Stockholm