OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Varberg söker vi nu en kontorist.Vår kund är en ledande återförsäljare av bl.a. lyftredskap och finns etablerad utomlands samt på flera orter i Sverige.Avdelningen i Varberg är en av landets ledande tillverkare av kundanpassade lyftredskap i svetsat och maskinbearbetat utförande, samt tillbehör för stållinor.Vi söker nu en kontorist med några års erfarenhet av ekonomi-, reception och administrativt arbete.Du skall kunna arbeta 08.00-12.00 måndag-fredag.Viss flextid kan förekomma. Arbetsuppgifterna innebär fakturering, registrering, kontering av leverantörsfakturor, receptionsarbete (besök och växel), posthantering, efterbehandling av arbetsorder, registrering av in- och utleverans av komponenter, samt övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter.Då utskrift av brev, offerter och certifikat ingår i arbetsuppgifterna förutsätts att du behärskar Officepaketet, har en god datavana och arbetat i affärssystem.Som person är du serviceminded, noggrann, flexibel och du trivs att arbeta såväl självständigt som i teamet.Du gillar även att ha kundkontakter via telefon.Merit är om du har erfarenhet från transportbranschen eller industriell verksamhet samt arbetat i Scala.Tjänsten startar som en uthyrning hos vår kund, med möjlighet till anställning efter fyra-sex månader.Tillträde till tjänsten sker vecka 2.Lämpligt är om du redan i dag har ett deltidstjänst och kan kombinera detta eller om du söker en tjänst som är 50%.Verkar detta intressant för dig?Kontakta oss gärna för mer information.Då tjänsten kommer att tillsättas snarast håller vi intervjuer löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Maria Skärström
0346-56935
Stefan Arvidsson
034656915
0706899051
Krister Eliasson
031-89 90 90
0707-89 96 06
Rekryteringskonsult Pernilla Kåreberg
0707-908586
Rekryterare Karin Theander
0706-914148