OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs med administrativa arbetsuppgifter? En "doer" som tycker det är roligt att hjälpa andra och göra det där lilla extra för kund och kollegor?
Då kan detta jobbet vara något för dig!
Om rollen:
I rollen som administratör hos vår kund får du varierande arbetsuppgifter och en väldigt viktig roll på kontoret. Du kommer ha en stöttande funktion i allt från reseräkningar till inköp och konsult-administration. Du kommer arbeta i ett verktyg som heter SAP och vara den som kollegorna vänder sig till i administrativa frågor samt vara en nyckelspelare vid ny-anställningar.
Utöver detta ingår det också i rollen att köpa fika vid tillfällen som kundbesök, hålla det fint på kontoret och i konferensrum genom att exempelvis köpa in blommor.
Vi söker dig som drivs av att hålla hög servicestandard, är kommunikativ och duktig på att se detaljer som gör skillnad. Vi önskar att du är prestigelös, effektiv och positiv som person och tycker om att sprida god energi omkring dig.
Eftersom du kommer att stötta i HR-relaterade frågor får du gärna ha en utbildning inom personal alternativt administration av något slag eller motsvarande erfarenhet.
Du erbjuds en bred och varierande tjänst på ett välkänt och etablerat företag där du får stora möjligheter att utvecklas och växa. Du kommer in tack vare en tillväxtperiod och kommer att ingå i ett drivet team med liknande arbetsuppgifter fast på olika avdelningar men där din närmaste chef jobbar på samma som avdelning som du.
Om vår kund
”Vår kund är ett teknikledande företag inom elektrifiering och automatisering, vilket möjliggör en mer hållbar och resurseffektiv framtid. Företagets lösningar kopplar samman tekniskt kunnande och programvara för att optimera hur saker tillverkas, flyttas, drivs och drivs. Deras 130 105 anställda bygger på mer än 000 års spetskompetens och är engagerade i att driva innovationer som påskyndar den industriella omvandlingen”
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Rekryteringsprocess
1. Urval: Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande, därefter kontaktar vi dig med besked om du gått vidare till intervju eller inte.
2. Första intervju: Om du blir aktuell för intervju kommer du först få träffa en av Framtidens rekryterare.
3. Andra intervju: Efter att vi gjort vårt urval från första intervjutillfället blir nästa steg att träffa kundföretaget.
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Västerås
Omfattning: Heltid, 100 %
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996