Kontors- & Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

24 Solutions AB är en leverantörsoberoende specialist inom Informationstillgänglighet.Vårt kunderbjudande består av lösningar och tjänster inom datalagring och tillgänglighet.Våra samarbetspartners är bland andra IBM, Symantec mfl.Företaget grundades 2001 och finns i Stockholm, Göteborg och Sundsvall.Idag är vi totalt 30 anställda. Nu behöver vi stärka vår administrativa avdelning med ytterligare en medarbetare. Beskrivning av arbetsuppgifter: - Löpande bokföring och avstämningar - Kund- och leverantörsreskontra - Kravhantering - Löner - Assistera ekonomichefen - Andra administrativa uppgifter (uppdatera mallar, kontakter med myndigheter m.m.) Du som söker skall vara en lösningsorienterad gymnasieekonom.Du förväntas ha tidigare erfarenhet av redovisning och behärska de grundläggande rutinerna vid ett företags ekonomiavdelning.Du behöver även kunskaper inom Officepaketet.Fördel är om du har praktisk erfarenhet från mindre företag eller redovisningsbyrå. Som person bör du vara mycket ansvarstagande och vara van vid en hög arbetsbelastning, då du kommer att få ta mycket personligt ansvar.Vidare bör du kunna arbeta självständigt med redovisning samt ha som mål att utveckla ditt arbetsområde.Självklart ser vi gärna att du är social och arbetsglad med ett brinnande intresse för siffror. Hos oss kommer du att ha stora möjligheter till personlig utveckling och eventuellt fortsatt anställning.Här finns en stor framtida potential då företaget idag är i en högexpansiv fas.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 24 Solutions AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 april 2008
  • Ansök senast: 2 maj 2008

Liknande jobb


29 november 2024

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

27 november 2024

Kontorist

Kontorist

26 november 2024