OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Läs mer på www.placerapersonal.se Vi söker en kontors-/ekonomiassistent till en av våra kunder i Upplands Väsby. Vår kund är ett[expansivt företag som verkar inom[ombyggnationer och reparationer av elkraftanläggningar.[Företaget har 38 anställda och de ingår i en större norsk koncern. Företaget präglas av ett öppet klimat med frihet under ansvar. Tjänsten Som kontors-/ ekonomiassistent kommer du[att arbeta med omväxlande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer själv[ kunna styra över ditt arbete och rollen kommer att utformas efter din kompetens och vilja att utvecklas. För rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter inom ekonomiområdet. Du kommer under första halvåret arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till kundföretaget efter 6 månader. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär att du kommer med: * Bokning av resor * Bistå projektledarna med administrativa uppgifter * Svara i telefon * Administrera utskick * Betalningar * Fakturahantering Erfarenheter För att passa för tjänsten som[kontorsassistent ser vi[att du har följande bakgrund: * Minst gymnasieutbildning * Utbildning alt. erfarehet som ekonomiassistent * 2-3 års erfarenhet[från liknande arbetsuppgifter * Körkort är ett krav * Erfarenhet från in- och utbetalningar är meriterande Vi tror att du är en framåt och initiativrik person som ser vad som behöver göras. Du har ett inre driv och skinn på näsan. Vi värdesätter även att du är utåtriktad och trivs med att samarbeta med andra. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719