OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
För kunds räkning söker vi nu någon som kan gå in i rollen som ekonomiassistent. Vår kund är en större industri med kontor söder om centrala Göteborg. Vi söker dig som kan jobba mellan 50-100 % och strata omgående. Uppdraget pågår initialt i 3 månader, med chans till förlängning.
Arbetsbeskrivning
Dina primära arbetsuppgifter i rollen kommer bl.a. att innefatta kontorsrelaterade uppgifter, som till exempel att öppna och fördela ut post. Du kommer även att agera projektledare för kommande flytt till nytt kontor (januari). Dina ekonomirelaterade arbetssysslor handlar främst om att:
Upprätta manuella kundfakturor.
Ankomstregistrera leverantörsfakturor.
Ta fram fakturakopior vid behov.
Administrera Eurocard-fakturor och reseräkningar, mm.
Utbildning
Du har avlutade gymnasiala studier och fördel av vidareutbildning med inriktning mot ekonomi.
Du talar, förstår och skriver obehindrat på svenska.
Lön och anställningsvillkor
Enl. ö.k. Tjänsten är en visstidsanställning på 50-100% beroende på hur du har möjlighet att jobba.
Ansökan
Skicka din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande och start sker omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linus Lindersjö
0708-398731
Aron Jegers
Linus Lindersjö
0708398731