Kontors- och administrationsansvarig till globalt IT-företag på deltid

Kontors- och administrationsansvarig till globalt IT-företag på deltid

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kontors- och administrationsansvarig till globalt IT-företag inom flygbranchen! Vi letar efter dig som är nyfiken med en can do-attityd och som trivs i en internationell miljö. Sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Det nordiska teamet inom kontor och admin söker nu en person som kan stötta upp på 50% med start efter årsskiftet. Som kontors- och administrationsansvarig kommer du arbeta tätt med kärnteamet som består av personer i Stockholm, Warszawa och Paris. Uppdraget täcker en vakans som beräknas sträcka sig under hela 2024.

Du erbjuds
- En internationell arbetsmiljö med mycket ansvar
- Arbete med ett starkt kompetent team
- Goda möjligheter att utvecklas
- En dedikerad konsultchef hos Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Växel, mail och intranätet
* Uppsättning av mötesrum och mottagande av gäster
* Stöttning till andra av företagets funktioner
* Implementering av nya system och program


VI SÖKER DIG SOM
För att lyckas i rollen är du en nyfiken och självgående person som inte är rädd för att komma med egna förslag på nya lösningar. Du har en en genuin känsla för service och en vilja att utvecklas och bidra i din yrkesroll. Vi tror dessutom att du som är mottaglig för företagets internationella miljö kommer trivas extra bra och växa i rollen.

Skallkrav
- Språk: Engelska (koncernspråk som används i dagliga arbetet)
- Utbildning: pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar
- Färdigheter: goda kunskaper i Officepaketet

Merit
- Kunskap i Polska eller andra skandinaviska språk

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Nyfiken och kommunikativ
- Innovativ och nytänkande
- Serviceinriktad med betoning på lyhördhet

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

2 oktober 2024