OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kontors- och administrationsansvarig till globalt IT-företag inom flygbranchen! Vi letar efter dig som är nyfiken med en can do-attityd och som trivs i en internationell miljö. Sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Det nordiska teamet inom kontor och admin söker nu en person som kan stötta upp på 50% med start efter årsskiftet. Som kontors- och administrationsansvarig kommer du arbeta tätt med kärnteamet som består av personer i Stockholm, Warszawa och Paris. Uppdraget täcker en vakans som beräknas sträcka sig under hela 2024.
Du erbjuds
- En internationell arbetsmiljö med mycket ansvar
- Arbete med ett starkt kompetent team
- Goda möjligheter att utvecklas
- En dedikerad konsultchef hos Academic Work
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Växel, mail och intranätet
* Uppsättning av mötesrum och mottagande av gäster
* Stöttning till andra av företagets funktioner
* Implementering av nya system och program
VI SÖKER DIG SOM
För att lyckas i rollen är du en nyfiken och självgående person som inte är rädd för att komma med egna förslag på nya lösningar. Du har en en genuin känsla för service och en vilja att utvecklas och bidra i din yrkesroll. Vi tror dessutom att du som är mottaglig för företagets internationella miljö kommer trivas extra bra och växa i rollen.
Skallkrav
- Språk: Engelska (koncernspråk som används i dagliga arbetet)
- Utbildning: pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar
- Färdigheter: goda kunskaper i Officepaketet
Merit
- Kunskap i Polska eller andra skandinaviska språk
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Nyfiken och kommunikativ
- Innovativ och nytänkande
- Serviceinriktad med betoning på lyhördhet
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231