Kontors- och ekonomikoordinator till Selbergs Entreprenad

Kontors- och ekonomikoordinator till Selbergs Entreprenad

Arbetsbeskrivning

Om oss
Vi har ambitionen att bygga längs hela Norrlandskusten och att bli ett av regionens största byggföretag. Företaget grundades i slutet 2013, i dag är vi över 160 anställda och omsätter ca 600 miljoner kronor. Vi bygger allt från mindre serviceprojekt till bostäder, hotell, kontorslokaler, industrier och har flera spännande projekt på gång. Vår organisation är flexibel med korta beslutsvägar och vi arbetar nära våra kunder. Vi har ett starkt produktionsfokus som genererar smidiga processer och i slutändan ett trivsamt arbetsklimat. 2022 hade vi det stora nöjet att vid Umeågalan utnämnas till årets arbetsgivare i Umeå.

Trivs du med att arbeta självständigt i en spindeln-i-nätet-roll med arbetsuppgifter som kräver att du är serviceinriktad? Vill du ha ett omväxlande arbete där kontorsservice samt stötta kollegor i stort som smått är din vardag? Vi söker nu för Selbergs Entreprenads räkning en utåtriktad och serviceminded Kontors- och ekonomikoordinator till Umeåkontoret. Detta är tillfället för dig som vill arbeta i en bred roll med många kontaktytor där du samtidigt varje dag varierar mellan praktiska och administrativa arbetsuppgifter.

Du blir anställd som konsult hos oss på Clockwork och uppdraget väntas starta så snart som möjligt. Selbergs Entreprenad ser långsiktigt på denna tjänst och för rätt person finns goda möjligheter till fast anställning hos Selbergs Entreprenad. Som konsult hos oss ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kontors- och ekonomikoordinator kommer du ha en stor variation av uppgifter och du kommer hantera allt från att beställa kontorsmaterial och beställa ID-kort till scanning av fakturor, kontorsplanering, posthantering, reskontrahantering, granskning av körjournaler och att åka ut till våra byggprojekt i olika ärenden. Rollen kan även innebära att vara behjälplig vid felanmälningar, att förbereda mindre event och att allmänt avlasta dina kollegor med det som kan behövas.

Din profil
Vi tror att du har erfarenhet av service och administrativa arbetsuppgifter i en tidigare roll och är utbildad gymnasieekonom eller liknande. Då tjänsten innebär både externa och interna kontakter är det viktigt för oss att du är positiv, prestigelös och relationsskapande i ditt sätt att vara. För att passa hos Selbergs Entreprenad är det också viktigt att du är självgående och initiativrik och du räds inte att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs. Självklart har du ett strukturerat sätt att arbeta och ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som är duktig på att samarbeta och samverka med andra samt har viljan att alltid ge god service. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Åström Gustafsson, på tfn: 0733-51 27 14 eller Elin Wiklund på tfn: 0733-51 27 11. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök så snart som möjligt, dock senast den 21 maj, via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024