OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Kontors- och löneadministratör ansvar du för kontorets praktiska administration, ekonomiadmin i Visma, lägga in utbetalning i bank, assistera VD, utskick till styrelsen+ viss admin av styrelsemöten. Du är stöd/back up till utbildningskoordinator.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER:
- Stöd till vd inför styrelsemöten, utskick och bokning, stämmohandlingar och stämma
- Ekonomiadministration, stöd redovisningsbyrå, ev manuell fakturering
- Publicering, fakturering och ordermottagning platsannonser
- Uppdatera medlemsregistret (crm)
- Testa funktioner i Visma och CR
- Stödja vd administrativt
- Löpande kontakt med medlemmar, via mejl o tfn, besvara frågor
- Följa upp eventuella klagomål, rätta till och föreslå förbättringar som ger effektiviseringar internt
- Ansvar för den kontorsinterna budgeten vid leverans av tjänster
- Kunna ta fram visst beslutsunderlag
- Stödja utbildningsadministration vid behov
- Identifiera, föreslå förbättringar
VEM ÄR DU?
- Administrativ erfarenhet
- Ekonomi (Visma)
- Viss koordinering
- Svenska och engelska
- God simultanförmåga
- Lätt att samarbeta
- Noggrann
Verktyg
- Office, Microsoft Dynamics,Visma, Episerver, m fl
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Arbetstider: Kontorstid
Plats: Stockholm
Anställningsform: Du kommer att bli anställd hos A-hub och arbeta som konsult hos hos vår kund. Goda möjligheter finns till vidare anställning hos kunden om båda parter är nöjda med samarbetet.