Kontors- och Servicekoordinator på deltid till bolag i Solna

Kontors- och Servicekoordinator på deltid till bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på service och trivs med att koordinera flera uppgifter samtidigt, samtidigt som du har många kontaktytor? Vi söker dig som vill arbeta deltid, måndag till fredag, med arbetstiderna 07:45 – 11:45.

Arbetsbeskrivning
Du kommer vara en mycket viktig funktion och ansvara och säkerställa att den dagliga driften på kontoret fungerar smidigt och effektivt. Med ett öga för detaljer ser du till att både praktiska och serviceinriktade uppgifter hanteras smidigt, vilket bidrar till en effektiv och välorganiserad arbetsmiljö Dina främsta arbetsuppgifter kommer att innefatta: 

• Catering och inköp
• Konferens- och lobbyservice
• Leverantörs- och besökshantering
• Förbereda konferensrum till möten
• Se till att teknisk utrustning som datorer fungerar 

Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad, självgående och har ett genuint intresse för att ge god service. Du kan även både i tal och skrift kommunicera på svenska och engelska. Vidare är du prestigelös, flexibel och har driv, med en vilja att kunna hoppa in i olika arbetsuppgifter och team vid behov. Vi lägger stor vikt vid personlighet och söker dig som är prestigelös och serviceinriktad med ett lösningsorienterat förhållningssätt. 

Du erbjuds
Du erbjuds en spännande och utvecklande roll på ett bolag med dynamisk och omväxlande miljö. Uppdraget är ett konsultuppdrag på deltid med placering på kundens kontor i Solna. Arbetstiderna kommer att vara mellan 07:45 – 11:45 måndag till fredag. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef, Manda Kristensson på manda.kristensson@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se

Om oss
Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder.

Konsult hos Jurek
År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek

Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2024
  • Ansök senast: 13 november 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024