OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en kontorsadministratör till ett kundföretag på Söder i Stockholm. I rollen som kontorsadministratör kommer du ansvara för att mycket av de dagliga rutinerna på kontoret flyter som de ska. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att sköta inköp av kontorsmaterial samt stå i receptionen där du tar emot besökare och svarar i telefon. Vidare ingår även administration kring resor, konferenser och olika personalaktiviteter. Du ansvarar också för att lokalerna är i representativt skick d.v.s. har kontakt med leverantörer av städ- och underhållstjänster samt gör enklare sysslor som att plocka ur diskmaskin m.m. Till tjänsten söker vi en driven, initiativrik och självgående administratör som är van vid att hålla flera bollar i luften och trivs med att arbeta i en föränderlig miljö. Det är viktigt att du är stresstålig, energirik och serviceminded. Tidigare erfarenhet av liknande arbete samt datorvana är ett krav. Har du dessutom erfarenhet av Cisco telefonväxel är det meriterande. Vi kommer löpande att kalla till intervju så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719