Kontorsadministratör

Arbetsbeskrivning

Burger King är ett av världens största restaurangföretag. För oss är självklart engagerade, motiverade och trevliga medarbetare nyckeln till vår framgång. Därför värderar vi vår personal högt och erbjuder en tydlig karriärstege med fortbildning och goda utvecklingsmöjligheter.




Till vårt huvudkontor i Bromma söker vi nu en kontorsadministratör som ska fungera lite som ”spindeln i nätet” för vårt kontor. Arbetet består i huvudsak av att ansvara för kontorsservicen på vårt kontor i Bromma samt genomföra huvudkontors-relaterade administrativa uppgifter.


ARBETSBESKRIVNING
Nedan följer mer detaljerad information kring vilka arbetsuppgifter som tjänsten innefattar:
- Försäljningsrapportering
- Kontera fakturor
- Avtalshantering Sverige och Danmark (arkivering, uppföljning etc.)
- Rapportshantering (scanning, arkivering)
- Utskick av biobiljetter, tävlingspriser etc.
- Svara i telefonväxel
- Ansvara för kundtjänstmail
- Posthantering
- Renlighet och underhåll ”hushållsmaskiner” och paus-ytor
- Beställning av kontorsmaterial
- Kontorsservice i form av beställning av mat, fika etc.
- Besöksansvarig


VEM ÄR DU?
Vi söker nu dig som har minst gymnasiekompetens och har ett stort intresse för service och administration. Ett krav är att du har goda kunskaper i Microsoft-paketet och framförallt Excel.

Du behärskar svenska i tal och skrift, och är strukturerad och noggrann. Vi söker dig som är serviceinriktad och självgående och har ett eget driv.




Övrigt
- Rekrytering sker löpande
- Arbetstiden är måndag-fredag 8-16.30, fast månadslön, 25 dagars semester.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Burger King
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 23 april 2018

Postadress

Bäckvägen 3
Ullared, 31160

Liknande jobb


27 november 2024