OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Uniflex söker för kunds räkning en kontorsadministratör för arbete 6 månader, med start 1 november. Rollen som kontorsadministratör innebär diverse uppgifter inom administration. Tjänsten är på heltid, 7.00-15.30 alternativt 8.00-16.30. Exempel på arbetsuppgifter: Mötesbokningar Beställningar av ex. kontorsmaterial Beställningar av passerkort Information och introduktion till nyanställda Ansvar för arbetsplatser, ex. belysning, möbler mm. Beställning av användarkonton, passerkort mm. Föra mötesanteckningar Hålla ordning och reda, städ mm. Du som söker skall ha goda kunskaper i Officepaketet, Outlook, Word, Excel samt PowerPoint. Du skall ha goda kunskaper i svenska, såväl tal som skrift. Som person behöver du ha ett eget engagemang och driv, förmågan att själv se vad som behöver göras, ha en känsla för ordning och reda, flexibilitet gällande varierande arbetsuppgifter, servicekänsla, vara trevlig och tycka om att fixa och dona. Har du jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare är detta meriterande. Urval sker löpande, sök redan idag genom att klicka på aktuell tjänst på www.uniflex.se och registrera ditt CV. Välkommen med din ansökan!