OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsadministratör
Brinner du för service och har känsla för det lila extra? Har du tidigare arbetat i reception med administration eller som kontorsassistent, och är redo att ta nästa steg i karriären? Då kanske rollen som kontorsadministratör hos oss på trendpersonal ditt nästa steg.
Om oss
Trendpersonal Sverige Services AB är ett aktiebolag med verksamhet i Stockholm och Uppsalaregionen. Som företag erbjuder vi olika tjänster med fokus på lösningar för både privatpersoner och företag i Stockholm. Med våra år av erfarenhet på både städtjänster och bemanningstjänster, håller vi alltid uppdaterade om de senaste tjänsterna i branschen.
Vårt mål är att erbjuda femstjärnig service och fortsätta att utvecklas för att tillgodose våra kunders dagliga behov. Som företag är våra kunders tillfredsställelse mycket viktiga för oss.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som kontorsadministratör kommer du att bygga en ny roll och ansvara för att anpassa tjänsten utifrån behov och kreativa idéer som skapar ett gott välbefinnande på kontoret och hos våra kunder. Du kommer att ha ett helhetsansvar för kontoret och ge företagets kunder ett förstklassigt bemötande med hög servicenivå. Rollen är mångsidig och innefattar bland annat:
- Fakturahantering
- Filhantering
- Kvittohantering & reseräkningar
- Svara på telefonsamtal och infomejl
- hantera anställda Lön.
– Ta emot och välkomna besökare
– Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut
- Planera och samordna mötesbokningar
- Hantera företagsredovisning och bokföring.
Du erbjuds en spännande tjänst som innehåller en mängd olika kontaktytor och koordinationsarbete. Du kommer att ha en viktig funktion i en organisation som gör skillnad och får möjlighet att sätta din egen prägel och forma tjänsten som din egen. Målinriktade och trevliga kollegor som drivs av utvecklingsarbete på Trend Personal.
Organisationen är på en tillväxtresa vilket gör att det finns många möjligheter att utvecklas i den riktning du önskar inom vilket växande område som helst.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tidsbeställning: Omedelbart
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Sökande måste ha gymnasieutbildning och minst 2 års arbetslivserfarenhet från liknande roll som Account Manager, kontorschef eller kontorsassistent
För frågor om tjänsten kontakta: Oliver Pedroletti, Tel: 010-750 09 48