OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm. Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR, sälj/marknad, industri/teknik och lager. Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för ett längre uppdrag en kontorsadministratör på deltid. Företaget är beläget i Hägersten. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att beställa kontorsmaterial, posthantering, sortering, kopiering samt ta emot besökare. Dessutom ingår det i ditt arbete att vara behjälplig med att skriva ordererkännande. För tjänsten krävs det att du tidigare har arbetat med administrativa arbetsuppgifter. Du bör ha goda kunskaper i office-paketet samt i engelska. Som person bör du vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du måste vara självgående och kunna ta egna initiativ. Dessutom är det viktigt att du tycker om att ge god service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719