OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm. Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR, sälj/marknad och teknik. Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en kontorsadministratör på deltid till ett längre uppdrag i Årsta. Dina arbetsuppgifter kommer framförallt bestå av att ansvara för växeln, sköta orderadministration, vara behjälplig vid offertskrivning samt ta hand om returer. Vi ser gärna att du har gymnasieexamen samt erfarenhet av administrativt arbete och kundkontakter. Vi förutsätter att du är en van användare av MS Office. Som person bör du vara ordningsam och strukturerad. Du bör tycka om att ge god service och inte rädd för att hjälpa till där det behövs. Andra viktiga egenskaper är att du kan arbeta självständigt och kan prioritera.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719