OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning Perido Skills söker en kontorsadministratör/ekonom till vår kund i Nacka. Du kommer bland annat ansvara för företagets kontorsadministration, reception samt även vara en resurs till ekonomiavdelningen. Dina uppgifter kommer vara varierande och du kommer bland annat ta emot och vägleda besökande till företaget, ansvara för posthantering samt inköp och hantering av kontorsmaterial, dagligen hantera olika reskontrauppgifter, göra en del rapport- och statistiksammanställningar och även ta hand om andra administrativa uppgifter på företaget. Kravprofil - Gymnasieekonom. - Goda kunskaper i Excel, Word, MS Outlook. - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska. - Tidigare erfarenhet av arbete på kontor/ekonomiavdelning. Som person har du ordningssinne, är bra på att ta initiativ och tycker om att ta tag där det behövs. Samtidigt är du driven, social och har lätt att samarbeta med andra människor.