OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter en ny utmaning inom administration? Är du en positiv och initiativtagande person med vana att jobba i olika system? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu en serviceinriktad stjärna som kommer stötta kollegor och effektivisera vardagen på kontoret. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Som kontosadministratör kommer du arbeta med att ge ett effektivt stöd för teamet. Du kommer ha kontakt med personal och ledning för att smidigt kunna säkerställa administrationen och ditt huvudsakliga mål är att positivt påverka processer till att bidra till tillväxten på kontoret.
I arbetet kommer du administrera onboarding och offboarding av kollegor, du kommer exempelvis beställa datorer, mobiler och överlämna dessa. Under offboarding ska du säkerställa att alla verktyg blir återlämnade och även stänga av licencer med mera. Det dagliga arbetet innefattar bokningar av möten, event och konferenser även stötta ledningen samt kollegor med varierande administrativa uppgifter. För att lyckas i rollen tycker du om att skapa relationer, tänker utanför boxen för att komma på nya lösningar och är flexibel.
#
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvar för administration av onboarding och offboarding.
- Hantera och säkerställa att system är uppdaterade.
- Delaktig i arbetet med att utveckla och förbättra rutiner och processer.
- Underhålla och koordinera all IT-utrustning.
- Vara kontaktperson för leverantörer och administration kring beställningar av kontorsmaterial.
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper inom Officepaketet.
- Har avslutad gymnasieexamen.
- Har god datavana samt en god förmåga att hantera konferensrumsteknik.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, båda språken används dagligen.
Meriterande:
* Har erfarenhet av en liknande roll sedan tidigare.
* Har en eftergymnasial utbildning inom HR, ekonomi eller som vi bedömer likvärdig
#
Vi söker dig som är
* Relationsskapande
* Uppmärksam
* Noggrann
Övrig information
* Start: Omgående.
* Omfattning: Heltid.
* Placering: Västerås.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231