OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har cirka sex månaders administrativ erfarenhet från offentlig i rollen projektadministratör eller kontorsadministratör, till att hjälpa till med att förbättra Stockholms infrastruktur.
I din roll ingår bland annat: inköp av kontorsmateriel, ta emot leveranser, hålla i rumsbokningar, organisera arkivrum, assistera vid etableringar, stödja projektmedarbetare med kopiering och beställningar, föra protokoll vid kommunala styrgruppsmöten samt ha en löpande dialog med andra organisationsdelar hos kunden och med specialister inom facket för att diskutera utvecklingsmöjligheter samt behov.
Vi söker dig som är prestigelös, du är van att arbeta högt och lågt. Du kommer ha flertalet kontaktytor inom och utanför kunden så det är viktigt att du är utåtriktad och serviceminded, har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Din tidigare erfarenhet för att matcha detta uppdrag:
- Minst tre års arbetserfarenhet inom projektadministration eller kontorsadministration
- Gymnasieutbildning
- Fem års erfarenhet av Office paketet
- B -Körkort (behövs för detta uppdrag)
- Erfarenhet av digitala dokumenthanteringssystem
- Arbetat åtminstone kortare tid inom offentlig förvaltning i rollen projektadministratör eller kontorsadministratör
Börkrav
- Hanterat inköp av kontorsmaterial
- Diariefört allmänna handlingar
- Arbetat i en större organisation
Uppdraget är deltid 70% i kundens lokaler 9-14, start omgående, projektet pågår till 2023-12-31med möjlighet till förlängning
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting