OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter nästa utmaning i karriären? Har du ett brinnande intresse för orderhantering och logistik? Robur Safe AB söker en ny orderadministratör till deras kontor i Slöinge. Se till att söka redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Robur Safe AB är en ledande tillverkare av säkerhetsprodukter. De levererar kvalitetsprodukter till bland annat banker, statliga myndigheter och privata företag i stora delar av världen. Robur utvecklar, tillverkar, testar och marknadsför säkerhetsprodukter.
Du kommer tillsammans med ditt team att arbeta med orderadministrationen och logistiken som är en essentiell del av Robur Safe AB! Du kommer att hantera många olika typer av arbetsuppgifter och kommer att tillsammans med ditt team säkerställa att leveranser sköts på bästa möjliga sätt. Du kommer att föra dialog med många olika intressenter, såväl interna som externa. Du kommer att arbeta på ett strukturerat och samtidigt flexibelt sätt för att effektivisera processerna för varje order. Detta är ett uppdrag där du kommer vara "spindeln i nätet" och en "allti i allo".
Du erbjuds
* Möjligheten att få vara del av ett ledande bolag inom tillverkning av säkerhetsprodukter
* Meriterande erfarenheter inom såväl orderadministration som logistik
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen kommer du att hantera ett flertal olika arbetsuppgifter, bland dessa inkluderas bland annat:
* Ordermottagning via mail som ska föras in i system samt skicka orderbekräftelser
* Fakturering
* Boka transporter/frakter
* Sitta i växel och svara på frågor från kunder gällande leveranser, frakter, lager, priser m.m.
* Kontinuerlig kommunikation och koordination med interna och externa intressenter under hela processens gång
* Hjälpa till med inköp vid behov
* vara med och ta hand om och köpa in material och produkter till kontoret
VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska då detta används i det dagliga arbetet
- Har en avklarad gymnasial utbildning
- Har arbetslivserfarenhet inom logistik, orderhantering och administration
- Meriterande om du har arbetat med ekonomiuppgifter tidigare
- Meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom logistik
- Meriterande om du talar och skriver på ytterligare språk som tyska eller franska.
Vi söker dig som är
* Flexibel
* Lösningsfokuserad
* Uthållig
Övrig information
* Start
* Omfattning
* Placering
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om Robur Safe AB kan du finna här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231